Reklamace

Něco se pokazilo? Velice se omlouváme, problém dáme co nejrychleji do pořádku.

Prosíme, kontaktujte nás na email: info@edemax.cz
případně nás kontaktujte na telefonním čísle: +420 723 405 480

Všechny reklamace řešíme co nejdříve, celý proces je obvykle vyřízený nejdéle do týdne.

Jakmile se o problému dozvíme, pokusíme se problém vyřešit, pokud to však nebude možné na dálku, poprosíme Vás o zaslání reklamovaného produktu na naši adresu.

Adresa:
Jan Tučný

Nad tratí 843
351 24, Hranice u Aše

Kontakt:
+420 723 405 480
info@edemax.cz


JAK REKLAMACE PROBÍHÁ?

1) Kontaktujte nás na výše zmíněné kontakty.
2) Problém se pokusíme vyřešit na dálku, pokud to však nebude možné následují kroky níže.
3) Na email Vám dorazí potvrzení o přijetí žádosti.

4Zabalte produkt tak, aby se při přepravě nepoškodil.
5) Do zásilky vložte fakturu.
6) Balíček předejte jakémukoliv přepravci.
7) Přijmeme balíček.
8) Vyřešíme reklamaci.
9) Odesíláme funkční produkt zpět na Vaši adresu, případně vracíme peníze na Váš bankovní účet.